تصویر

قربانیان خرافات / عکس

این بار تو را به خاطر اعتقاداتم می کشم. دشنه ام را ببین!

این بار تو را به خاطر اعتقاداتم می کشم. دشنه ام را ببین!

برای من مهم نیست احساس تو چیست، مهم اینه که تو نباید باشی زیرا که بایستی اعتقادم را پاس بدارم

برای من مهم نیست احساس تو چیست، مهم اینه که تو نباید باشی زیرا که بایستی اعتقادم را پاس بدارم

قدرتم را ببین. بالاخره پشتت را به خاک مالیدم. دیدی اعتقادم را؟

قدرتم را ببین. بالاخره پشتت را به خاک مالیدم. دیدی اعتقادم را؟

افراد به جای خود! خبردار! هرکس بجای خود! همه می توانید در ثوابش شریک باشید!؟

افراد به جای خود! خبردار! هرکس بجای خود! همه می توانید در ثوابش شریک باشید!؟

اعتقاد! خون! اعتقاد به خون! خشونت!؟

اعتقاد! خون! اعتقاد به خون! خشونت!؟

پیروزی معنویت! پیروزی من! من! چه لذتی! اوج معنویت!

پیروزی معنویت! پیروزی من! من! چه لذتی! اوج معنویت!

احساسی روحانی! پیروزی روح بر جسم!

احساسی روحانی! پیروزی روح بر جسم!

خون را از دست و پای می شوئی! بوی خون را چگونه از مشام کودکانی که شاهدت بودند پاک می کنی؟ یا نه فکر می کنی که معلم خوبی بودی آنگاه که در جلوی چشمان کودکان معصوم خون می ریختی؟

خون را از دست و پای می شوئی! بوی خون را چگونه از مشام کودکانی که شاهدت بودند پاک می کنی؟ یا نه فکر می کنی که معلم خوبی بودی آنگاه که در جلوی چشمان کودکان معصوم خون می ریختی؟

2 پاسخ به “قربانیان خرافات / عکس

  1. برما هرچه لایقمان هست میرود

    اگه بدانیم بیشتر خوی وحشی گری که در انسان وجود داره مربوط به همین خوردن گوشت و مخصوصا گوشت قرمزه شاید بد نباشه. برای مثال یه تیکه از گوشت گوساله یا گوسفند را توی نایلون فریزر بزارید.چرخ شدش بهتره و بعد اونو فشار بدین تا و نایلون را سرو ته بگیرید و ببینید چطوری خون ازش می چکه! بله هربار با خوردن گوشت در واقع خون میخوریم!
    به خوبی گاندی را می فهمم که چرا هیچ وقت گوشت نخورد و گیاه خواری پیشه کرد
    مساله ندیدن این صحنه ها توسط بچه ها هم که مربوط به فرهنگ عزیز و قدیمیه که بدبختانه سالهاست روح و روان من یکی را آزار میده

  2. این کارهای زشت از سوی آدمیان برای این است که در مخ آنان به کمک خرافه
    فرو کرده اند که جهان برای انسان ساخته شده است.
    در حالی که ما در این جهان ذره ای بیش نیستم ، اگر خدایی می بود بایستی
    بر کسانی که این چنین ددمنشانه خون جانوران را می ریختند،خشم می گرفت.

بیان دیدگاه